Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Sweet 25

Assamualaikum

Alhamdulillah masih diberi kehidupan di alam dunia ini. Hari ini 19 Mei 2014 bersamaan tarikh hari kelahiranku. Ya Allah engkau masih panjangkan usiaku. Semoga akau dapat manfaatkan sisa-sisa umurku yang engkau anugerhkan ini untuk perjuangkan Islam. Apa yang istimewa hari kelahiran pada kali ini ialah selain dapat ucapan dan doa daripada sahabat-sahabat, profesor aka penyeliaku, doktor akan pensyarahku turut mengucapkan selamat hari kelahiran padaku. Selama ini tidak pernah diriku menerima ucapan kelahiran daripada insan yang bergelar guru. Alhamdulillah pada peringkat umur ini Allah rezekikan padaku untuk mendengar ucapan hari kelahiran daripada murabbiku..Sangat Sweet. Rasa bibir ini sentiasa mengukir senyuman. MasyaAllah satu nikmat yang paling best.

Kawan-kawan juga turut bersusah payah menyediakan makanan dan kek hari jadi. Terima Kasih sahabat. Semoga Allah bagi kepada kalian sebanyak-banyak kebaikan. Ada juga sahabat yang bagi kad ucapan dan hadiah (coklat). 

Pada hari yang bahagia ini juga diri ini diminta oleh pensyarah untuk membuat perkongsian yang bermanfaat ala-ala tazkirah gitue. Memang kebetulan.

Terima Kasih Ya Allah kurniakan hari yang indah ini pada diri ini.


kad dan coklat #sejoli





Jeng..jeng ucapannya.


kek yang dah tinggal se....

Wassalam
Adios
Syukran 

No comments:

Post a Comment