Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

cERItAKU..:)


ASSALAMUALAIKUM..


Semester kedua pun dah mula.so apalagi bertambah-tambahla kesibukan, kena buat assigment lagi ,ko-k, present n so on..fuhhh..agak memenatkan..nasib baikla ko-k xstart lagi klu x bertambahlah keletihan pada diriku ini..nak kena kejar masa dan berjalan jauh untuk sampai ke foyer farmasi..nasib baik juga sem nie xde kelas yg dekat dengan waktu ko-k. xla aku terkejar-kejar macam sem lepas.
Sem nie jugak aku ditugaskan dalam bahagian pemasaran untuk temasya sukan tahunan..aku pun xtau mcm mana al maklumlah first time katakan..sebelum nie just dengar2 je tetapi sekarang kena bertugas dalam bahagian itu..aku manala tahu menahu..walau bagaimanapun aku akan cuba buat yang terbaik bagi menjayakan kerja2ku dalam bahagian itu..aja,aja, fighting!!! bersemangat2... harap2 bolehla ye..(demi mengejar mata mycsd..huhuhu)

Seperti insan2 lain aku juga inginkan perubahan ke arah yang lebih baik..kenapa aku still menjadi seorang yang pemalu,penakut dan tidak ramah...aku tidak tahu cara untuk bermesra dengan orang lain.walaupun aku mengenali ramai orang aku tiada keberanian untuk mendekati mereka.aku juga tidak berani bersuara dan kurang keyakinan diri.hal ini menyebabkan aku berasa tersisih..aku semdiri tidak memahami diriku...bagaimana harus aku lakukan? adakah disebabkan aku ini anak bongsu menyebabkan aku hanya menerima arahan dan tidak mampu untuk memberi arahan, sentiasa mengharapkan perlindungan kerna sering dilindungi oleh kakak2 atau abang2..

1 comment:

  1. jadi seorang pemalu xpek.. cuma perlu meningkatkan keyakinan diri utk bergaul dgn org ramai.. chaiyOk2 awk.. ^^

    ReplyDelete