Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

BiArLaH iA bErLaLu...


ASSALAMUALAIKUM..

Hari ini merupakan hari pertama aku exam...paper 1st ialah HTU223. Subjek nie xlah susah sangat pun cuma kena ingat fakta2 jer..akan tatapi sekiranya malas menghafal susahla jugak jadinya, aku la tu antara org yg malas nak menghafalnya..hehe..td masa jawab exam pun ak goreng habis-habisan xtau la macam mn? nak di jadikan cerita masa jwb exam tue, khusyuk punya pasal ak terlebih masa. Masa dah habis tp aku menulis lagi so ketua pangawas tlh mengambil tindakan ke atas aku, separuh jawapan akan di bulatnya..dia tulis apa  tau.."lebih masa".Tapi aku xdela nak marah sangat sbb ak tau itu kesalahan ak.terima jela dengan hati yang redha..huk2...
mintak2 la dapat pemeriksa kertas yg baik..insyaallah, amin..

Lepas pegila tangok cary mark LSP..huhu sungguh mengharukan dah la 50 marks..terpaksalah bekerja keras untuk exam nie..tue pun xtau nak kerja keras cam mn lagi utuk sujek nie dah memg dr kecik lagi xpandai2..mintak2 la aku boleh buat yg terbaik masa exam nanti, klu x merudumlah GNP ak..mintak2 lehla kekalkn lagi pointer 3 ke atas unutk sem xpun leh la dekan pun ok gak..hak2..berangan jer..layanzzzzzzzz..

No comments:

Post a Comment