Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

FOR THE 1ST TIME IN MY LIFE

Assalamualaikum...salam pembukaan sebagai blog pertama pada bulan Mei ini, juga Salam Rejab (beberapa hari saja lagi). Umum mengetahui Pilihanraya ke-13 (PRU13) telah berlangsung pada 5 Mei 2013. Ini bermakna baru beberapa hari saja ianya berlalu. Alhamdulillah...pada PRU kali ini diri ini berpeluang untuk turut sama turun mengundi menunaikan tanggungjawab sebagai rakyat Malaysia. Peace Yeo... Pertama kali turun mengundi pada umur seusia ini. Moga-moga ada lagi kesempatan untuk mengundi pada masa akan datang. Hal ini bermakna 4 tahun akan datang.

 Pengalaman pertama ini amatlah bermakna buat diriku.  Memandangkan tempat untuk mengundi itu dekat, Aq bersama kakak dan abang pergi mengundi dengan membonceng motosikal. Sudah lama rasanya tidak merasai perasaan itu. Hanya berkesempatan pada usia kanak-kanak dan remaja.oh indahnya..menghirup udara segar. walaupun cuaca panas terik itu tidak terasa bahangnya. Mungkin semangat mengundi pun satu..haha
Ini bukti saya telah mengundi


#semoga pilihan yang kita buat adalah pilihan yang terbaik untuk diri, keluarga, masyarakat dan agama...untuk kini dan selamanya.
#menang kalah itu adat pertandingan...mohon yang menang itu melaksanakan tanggungjawab yang telah diamanahkan dengan baik.

wassalam
adios


No comments:

Post a Comment