Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

...dan AKHIRNYA

Assalamualaikum...

Alhamdulillah masih diberi peluang untuk bernafas lagi pada hari ini. Tinggal beberapa hari lagi untuk umat Islam menyambut Ramadhan al-Mubarak, semoga Allah memberi kesempatan itu.

Ya Allah...sekejapnya masa berlalu, kini aku sudah selesai final exam untuk final year. Selesai menjawab paper yang terakhir 26/6/2013, dengan itu secara tidak rasmi aku bukan lagi menjadi pelajar di universiti.Untuk menjadi rasminya bila konvo nanti..hehe xsabarnya. semoga Allah mempermudahkan segalanya.  Kini, tibalah masanya untuk berkhidmat kepada masyarakat dan mencari pekerjaan.

opss!!!sebelum tue nak kongsikan pengalaman selepas exam..xbalik-balik rumah lagi. malam ni baru nak balik..gud bye!!!
Tak balik rumah bukan saja-saja tau, sebab kita ada aktiviti. Best kot aktiviti ni. Nama aktiviti ini adalah BAKTISISWA bersama adik-adik  Orang Asli. Satu pengalaman yang baru buat diri ini. Sebelum aktiviti ini bermula, agak takut jugalah sebab fikir macam-macam tentang Orang Asli ni. Tapi Alhamdulillah mereka ni sangat best dan  program pun berjalan dengan lancar. Dengan menyertai aktiviti ini aku rasakan ia amat bermakna untuk diri ini sebagai pengakhiran menjadi student di sini.
khusyuk memdengar arahan abg fesi

di dalam DKX

LDK-berbincang nama kumpulan


Adik-adik bersama Pusat Sejahtera sesi penerangan cara pengambilan ubat yang betul

bergambar dengan kakak-kakak fesi

Pemenang no.1 reka cipta bahan terbuang dr kump 1
nilah hasilnya

adik-adik dan kakak-kakak fesi

No comments:

Post a Comment